Fotoreportage Londen 2015

In april was ik enkele dagen in Londen, waar ik natuurlijk heel wat heb gezien. Ik deel dan ook graag enkele sfeerfoto’s van mijn reis!

SONY DSC
Een sfeerbeeld van de bekende dubbeldekkers
SONY DSC
Op Camden Food Market, mijn favoriete plek in Londen. Dit kraampje had GE-WEL-DIG eten!
SONY DSC
Camden ❤
SONY DSC
Als Harry Potter liefhebber kon ik natuurlijk niet anders dan een foto nemen op platform 9 3/4. Off to Hogwarts!
SONY DSC
London Bridge met een dubbeldekker. Ik wou persé een foto zoals deze, dus bleef ik minutenlang staan tot ik de perfecte shot had 🙂
SONY DSC
De red telephone boxes konden natuurlijk ook niet ontbreken!
SONY DSC
Dit is het British Museum, een enorm leuk museum dat gratis (!!) is om te bezoeken. Dit is een enorme aanrader als je houdt van oude kunst.
SONY DSC
Een kunstzinnige foto in Green Park (denk ik!).
SONY DSC
Buckingham Palace! Jammer genoeg hebben we geen glimps van de Queen opgevangen.
SONY DSC
Ik kon het niet laten.. nog een red telephone box!
SONY DSC
De Big Ben en de London Eye. 
SONY DSC
De London Eye van dichterbij. Wij zijn er niet in geweest omdat we het nogal prijzig vonden, maar ik denk dat het uitzicht zeker de moeite waard is!
SONY DSC
Een kiekje van het Palace of Westminster.
SONY DSC
London Dungeon is een enorme aanrader. In deze attractie reis je enkele honderden jaren terug in de tijd en ‘bezoek’ je het Londen waarin enkele bekende slechterikken leefden zoals Sweeney Todd en Jack The Ripper. Een leuke ervaring, al vond ik hem persoon niet echt kids-proof aangezien het soms een beetje eng is!

Ik hoop dat jullie deze fotoreportage leuk vonden. Zijn jullie al in Londen geweest? Wat vonden jullie er van? Wat zijn jullie absolute aanraders in Londen?

Fotoreportage Londen 2015

Een gedachte over “Fotoreportage Londen 2015

Geef een reactie

