Budget Reistips Deel 1

Hey allemaal!

Vandaag wil ik graag deel één van mijn budget reistips met jullie delen. Reizen kan soms enorm duur zijn, en jammer genoeg houdt dat sommige mensen tegen om op reis te gaan. Ik wil jullie dan ook graag enkele tips meegeven die ik doorheen de jaren heb geleerd om je reisbudget wat binnen de perken te houden! In het filmpje hieronder leg ik alles meer uit.

Tip één: vergelijk, vergelijk, vergelijk! Zorg er zo voor dat je de beste deal voor je vliegtickets en verblijf krijgt.
Tip twee: reis naar landen waarvan de munteenheid minder waard is dan de euro zoals Hongarije, Tsjechië, Thailand e.d.
Tip drie: check naast hotels ook hostels en sites zoals Airbnb want die zijn vaak veel voordeliger.
Tip vier: reis niet altijd met het vliegtuig, maar neem ook eens de bus of de trein.
Tip vijf: reis niet tijdens de typische vakantieperiodes, maar tijdens maanden zoals september en januari.

Kijk ook zeker de video hieronder om meer informatie te krijgen rond deze tips! Volgende week maak ik een nieuwe video waarin ik mijn volgende vijf tips deel. Als jullie nog reistips hebben, deel deze dan gerust in de comments! 😀

Budget Reistips Deel 1

Geef een reactie

